IT Service Intelligence

IT Service IntelligencePobierzRozwiązanie IT Service Intelligence zapewnia gładką współpracę w działającymi już systemami monitoringu, aby umożliwić dogłębny wgląd w zachodzące w systemie operacje w czasie bliskim rzeczywistemu. Dostrojone do potrzeb komunikaty o aktualnym stanie usługi pozwalają na stworzenie zaawansowanych procedur testowych, które w przyszłości umożliwią uniknięcie zagrażających procesom biznesowym zdarzeń.

Intuicyjne wykresy graficzne pozwalają na szybkie uzyskanie informacji o zdarzeniach z wielu źródeł. Dzięki temu można uzyskać klarowny obraz sytuacji w systemach. Dzięki możliwość pogłębionej analizy zajść dla zapewniania większej granulacji można sprawdzić istnienie wąskich gardeł zwalniających działanie infrastruktury. Zapewniamy w pełni konfigurowalny system, zgodny z każdym zamówieniem.

Korzyści

  • Zredukowane MTTR (średni czas naprawy) i MTTI (średni czas wykrycia problemu)
  • Automatyczna adaptacja do dynamicznie zmieniającego się środowiska

Wyjątkowe cechy

  • Korelacja zdarzeń z wielu źródeł
  • Zaawansowane narzędzia analizy danych
  • Wysoka skalowalność
  • Wsparcie i integracja procesów Continous Delivery
  • Dedykowane procedury testowania działania aplikacji użytkownika końcowego
  • Integracja z innymi systemami monitoringu
  • Zawansowane reguły alarmowania i eskalowania
  • Wczesne wykrywanie anomalii
  • Wielopoziomowa/zaawansowana kalkulacja SLA
top