Telco Data InsightPobierz broszurę

Wykorzystanie informacji, które są ukryte w danych maszynowych
to klucz do sukcesu Twojej firmy

Terabajty nieprzetworzonych danych maszynowych generowane są nieprzerwanie w różnej postaci m.in. przez systemy IT/Telco czy sieci telekomunikacyjne. To źródło cennych informacji dla tych operatorów telekomunikacyjnych, którzy chcą uzyskać analityczny wgląd w swój biznes i procesy.

Aplikacje Telco Data Insight gromadzą, monitorują, indeksują, korelują i analizują w czasie rzeczywistym dane maszynowe o różnym formacie, generowane m.in. przez:

  • systemy IT/Telco;
  • systemy biznesowe, sprzedażowe, CRM;
  • sieci telekomunikacyjne oraz ich monitoring;
  • urządzenia końcowe (consumer devices);
  • platformy kontentowe;
  • portale do obsługi klienta (e-bok);
  • serwery webowe i aplikacje (application servers);
  • zapisy szczegółów dotyczących rozmów (Call Detail Records, CDRs);
  • Service Delivery Platforms (SDP);

Wyniki analizy prezentowane są w czasie rzeczywistym na konsoli użytkownika, w przejrzystej formie graficznej.

Wykrywaj zagrożenia i podejmuj lepsze decyzje biznesowe dzięki unikalnej wiedzy płynącej z analizy danych maszynowych

Informacje płynące z takich analiz pozwalają na usprawnienie procesów zachodzących w wielu obszarach organizacji. Wspierają identyfikację problemów i zagrożeń. Ułatwiają podejmowanie korzystnych decyzji. Pomagają kreować przewagę konkurencyjną.

1. Bezpieczeństwo i compliance

  • Zapewnienie zgodności z przepisami prawa i regulacjami prawa telekomunikacyjnego.
  • Zmniejszenie zagrożeń (wewnętrznych i zewnętrznych) związanych z potencjalnymi cyberatakami.
  • Szybkie pozyskiwanie informacji i generowanie raportów dla audytorów.
  • Pełna ochrona danych osobowych Klientów w zgodzie z regulacjami RODO/ GDPR.
  • Wykrywanie oszustw, kradzieży czy nadużyć telekomunikacyjnych, i ich powstrzymywanie, zanim spowodują nieodwracalne straty finansowe.
  • Minimalizowanie strat wynikających ze sztucznego generowania ruchu telekomunikacyjnego i rejestracji w systemie bilingowym w celu uzyskania nieuprawnionych korzyści finansowych i działania na szkodę operatora.
  • Minimalizacja nadużyć dla ruchu w roamingu.

2. Zarządzanie IT

  • Odczyt danych pochodzących z wielu często zamkniętych i odseparowanych systemów IT daje wgląd w zachodzące procesy i pomaga w podjęciu najlepszych decyzji (reagowanie odbywa się w czasie rzeczywistym).
  • Ciągły monitoring End-2-End całego środowiska IT (zarówno systemów legacy, jak i nowych systemów i aplikacji) poprawia efektywność operacyjną IT. Skutkiem jest zwiększenie dostępności usług i MTBF oraz zmniejszenie MTTR.

3. Marketing i sprzedaż

  • Głęboki wgląd w preferencje i zachowania klientów, wspierający działania marketingowe i wyznaczanie kierunków strategicznych działań budujących przewagę konkurencyjną.
  • Poprawa doświadczeń klientów (Customer Experience) i odczuwanej jakości (Quality of Experience) we wszystkich kanałach kontaktu.

4. Procesy biznesowe

  • Analityczny wgląd w procesy biznesowe w czasie rzeczywistym pozwala na ich optymalizację, eliminację słabych punktów i “wąskich gardeł”.
  • Wspomaganie systemów podejmowania decyzji poprzez możliwość symulowania i szacowania skutków zmian.
top