Zakres usług w obszarze utrzymania i wsparcia technicznego środowisk IT
Wsparcie poszczególnych systemów i aplikacji open source
Pomoc w utrzymaniu aplikacji w założonych parametrach eksploatacyjnych.
Pomoc we wdrożeniu aktualizacji, łat i obejść.
Transfer know-how.
Usługa Technicznego Opiekuna Klienta (TAM)
Wsparcie dedykowanego inżyniera Linux Polska, który posiada z pełną wiedzę o środowisku IT.
Właściwe rozpoznawanie przyczyn problemów; zalecenia działań naprawczych.
Przejęcie utrzymania systemu lub obszaru środowiska IT zgodnie z SLA
Analiza środowiska IT.
Przejęcie odpowiedzialności za poprawne działanie systemu zgodnie z SLA.
Raportowanie stanu systemu i incydentów.
Tryby utrzymania i wsparcia technicznego środowisk IT
Standard (5×8)
Premium (24×7)
Flexible – dostosowany do specyficznych potrzeb klienta
Dowiedz się więcej o możliwościach współpracy z Linux Polska
Skontaktuj się z nami
Utrzymanie i wsparcie systemów od Linux Polska – co zyskasz
- Dostęp do najaktualniejszej wiedzy o nowych rozwiązaniach w obszarze open source i zarządzania cyklem życia oprogramowania.
- Skuteczniejsze zapobieganie błędom i awariom dzięki proaktywnemu monitoringowi.
- Poprawę wskaźników MTBF (Mean Time Between Failure) oraz MTTR (Mean Time To Repair).
- Poprawę jakości usług wsparcia dzięki kompetencjom inżynierów Linux Polska, których praca jest kontrolowana przez wskaźniki SLA i XLA.
- Elastyczne warunki świadczenia usługi dostosowane do trybu pracy użytkowników, administratorów i helpdesku.
- Szkolenia i dedykowane warsztaty w zakresie dobrych praktyk eksploatacji systemów i konfiguracji infrastruktury.
Usługi utrzymania i wsparcia w Linux Polska obejmują
Rejestrację zgłoszenia w dedykowanym systemie wsparcia.
Śledzenie postępów prac producenta oprogramowania nad zgłoszeniem; dostęp do historii zgłoszeń.
Ustalenie czasu reakcji oraz rozwiązania zgłoszenia w przypadku nieprzewidywalnych zdarzeń.
Proaktywny monitoring i regularne przeglądy konserwacyjne.
Zarządzanie aktualnością oprogramowania i zarządzanie konfiguracją.
Forma świadczenia usługi: zdalnie (mail, telefonicznie, system wsparcia) i on-site.
Wsparcie techniczne i utrzymanie systemów – dlaczego warto współpracować z Linux Polska
- Jako jedyni na rynku polskim oferujemy rozszerzony 5-poziomowy model wsparcia, który jest bardziej efektywny i gwarantuje skuteczniejsze rozpoznawanie problemów.
- Od wielu lat uzupełniamy wsparcie świadczone przez producentów komercyjnych wersji open source. tj. EDB, Red Hat, SUSE, Rancher. więcej
- Nadzorujemy sposób rozwiązywania problemu przez dostawcę oprogramowania.
- Zapewniamy wsparcie dla wersji społecznościowych oprogramowania open source. więcej
- Pomagamy w rozwiązywaniu problemów prawno-licencyjnych dotyczących oprogramowania open source.
- Obejmujemy usługą wsparcia wszystkie elementy środowiska informatycznego przedsiębiorstwa.
- Nasz zespół inżynierów stale rozwija swoje kompetencje i aktualizuje wiedzę w zakresie technologii open source.
- Udzielamy pomocy w języku polskim w trakcie korzystania z supportu – stała obecność onsite lub online.
- Oferujemy także uzupełnienie brakującej funkcjonalności we wspieranym oprogramowaniu.
Dowiedz się więcej o możliwościach współpracy z Linux Polska
Skontaktuj się z nami
Utrzymanie środowisk IT – dodatkowe usługi Linux Polska
Health check środowiska IT
Przegląd konfiguracji środowiska.
Zalecenia instalacji poprawek i aktualizacji.
Doradztwo w zakresie wykorzystania najnowszych technologii i trendów
Analiza najnowszych technologii i trendów rozwojowych pod kątem optymalizacji utrzymania środowiska IT.
Wybór technologii do weryfikacji w ramach proof of concept (PoC); wykonanie PoC.
Analiza biznesowa
Ocena efektywności aktualnego sposobu utrzymania środowisk IT.
Rekomendacje dla zmian w sposobie pozyskiwania sprzętu i usług IT.
Wsparcie w obszarze licencyjnym
Analiza używanego oprogramowania pod kątem licencyjnym.
Analiza konfliktów pomiędzy licencjami.
Opinie prawne dotyczące zasad korzystania z oprogramowania.

Rozszerzony 5-poziomowy model utrzymania i wsparcia
Pre-support
- Przygotowanie użytkowników i administratorów do korzystania z supportu.
- Technology update dla Twojego zespołu.
- Dedykowane szkolenia i warsztaty.
- Pomoc w tworzeniu firmowej bazy wiedzy.
Poziom 0
- Dodatkowe wsparcie lokalne w języku polskim z opcją stałej obecności onsite i online.
- Monitoring rozwiązywania problemów.
- Opcja outsourcingu helpdesku.
Poziom 1
- Kwalifikacja problemów, wypracowywanie obejść.
- Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.
Poziom 2
- Szczegółowa analiza problemów.
- Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.
Poziom 3
- Rozwiązywanie zaawansowanych problemów na poziomie kodu.
- Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.

Rozszerzony 5-poziomowy model utrzymania i wsparcia
Pre-support
- Przygotowanie użytkowników i administratorów do korzystania z supportu.
- Technology update dla Twojego zespołu.
- Dedykowane szkolenia i warsztaty.
- Pomoc w tworzeniu firmowej bazy wiedzy.
Poziom 0
- Dodatkowe wsparcie lokalne w języku polskim z opcją stałej obecności onsite i online.
- Monitoring rozwiązywania problemów.
- Opcja outsourcingu helpdesku.
Poziom 1
- Kwalifikacja problemów, wypracowywanie obejść.
- Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.
Poziom 2
- Szczegółowa analiza problemów.
- Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.
Poziom 3
- Rozwiązywanie zaawansowanych problemów na poziomie kodu.
- Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.