Utrzymanie środowisk IT | Linux Polska usługi

Zakres usług w obszarze utrzymania i wsparcia technicznego środowisk IT

Wsparcie poszczególnych systemów i aplikacji open source

Pomoc w utrzymaniu aplikacji w założonych parametrach eksploatacyjnych.
Pomoc we wdrożeniu aktualizacji, łat i obejść.
Transfer know-how.

Usługa Technicznego Opiekuna Klienta (TAM)

Wsparcie dedykowanego inżyniera Linux Polska, który posiada z pełną wiedzę o środowisku IT.
Właściwe rozpoznawanie przyczyn problemów; zalecenia działań naprawczych.

Przejęcie utrzymania systemu lub obszaru środowiska IT zgodnie z SLA

Analiza środowiska IT.
Przejęcie odpowiedzialności za poprawne działanie systemu zgodnie z SLA.
Raportowanie stanu systemu i incydentów.

Tryby utrzymania i wsparcia technicznego środowisk IT

Standard (5×8)

Premium (24×7)

Flexible – dostosowany do specyficznych potrzeb klienta

Dowiedz się więcej o możliwościach współpracy z Linux Polska
Skontaktuj się z nami

Utrzymanie i wsparcie systemów od Linux Polska – co zyskasz

  • Dostęp do najaktualniejszej wiedzy o nowych rozwiązaniach w obszarze open source i zarządzania cyklem życia oprogramowania.
  • Skuteczniejsze zapobieganie błędom i awariom dzięki proaktywnemu monitoringowi.
  • Poprawę wskaźników MTBF (Mean Time Between Failure) oraz MTTR (Mean Time To Repair).
  • Poprawę jakości usług wsparcia dzięki kompetencjom inżynierów Linux Polska, których praca jest kontrolowana przez wskaźniki SLA i XLA.
  • Elastyczne warunki świadczenia usługi dostosowane do trybu pracy użytkowników, administratorów i helpdesku.
  • Szkolenia i dedykowane warsztaty w zakresie dobrych praktyk eksploatacji systemów i konfiguracji infrastruktury.

Usługi utrzymania i wsparcia w Linux Polska obejmują

Rejestrację zgłoszenia w dedykowanym systemie wsparcia.

Śledzenie postępów prac producenta oprogramowania nad zgłoszeniem; dostęp do historii zgłoszeń.

Ustalenie czasu reakcji oraz rozwiązania zgłoszenia w przypadku nieprzewidywalnych zdarzeń.

Proaktywny monitoring i regularne przeglądy konserwacyjne.

Zarządzanie aktualnością oprogramowania i zarządzanie konfiguracją.

Forma świadczenia usługi: zdalnie (mail, telefonicznie, system wsparcia) i on-site.

Wsparcie techniczne i utrzymanie systemów – dlaczego warto współpracować z Linux Polska

  • Jako jedyni na rynku polskim oferujemy rozszerzony 5-poziomowy model wsparcia, który jest bardziej efektywny i gwarantuje skuteczniejsze rozpoznawanie problemów.
  • Od wielu lat uzupełniamy wsparcie świadczone przez producentów komercyjnych wersji open source. tj. EDB, Red Hat, SUSE, Rancher. więcej
  • Nadzorujemy sposób rozwiązywania problemu przez dostawcę oprogramowania.
  • Zapewniamy wsparcie dla wersji społecznościowych oprogramowania open source. więcej
  • Pomagamy w rozwiązywaniu problemów prawno-licencyjnych dotyczących oprogramowania open source.
  • Obejmujemy usługą wsparcia wszystkie elementy środowiska informatycznego przedsiębiorstwa.
  • Nasz zespół inżynierów stale rozwija swoje kompetencje i aktualizuje wiedzę w zakresie technologii open source.
  • Udzielamy pomocy w języku polskim w trakcie korzystania z supportu – stała obecność onsite lub online.
  • Oferujemy także uzupełnienie brakującej funkcjonalności we wspieranym oprogramowaniu.

Dowiedz się więcej o możliwościach współpracy z Linux Polska
Skontaktuj się z nami

Utrzymanie środowisk IT – dodatkowe usługi Linux Polska

Health check środowiska IT

Przegląd konfiguracji środowiska.
Zalecenia instalacji poprawek i aktualizacji.

Doradztwo w zakresie wykorzystania najnowszych technologii i trendów

Analiza najnowszych technologii i trendów rozwojowych pod kątem optymalizacji utrzymania środowiska IT.
Wybór technologii do weryfikacji w ramach proof of concept (PoC); wykonanie PoC.

Analiza biznesowa

Ocena efektywności aktualnego sposobu utrzymania środowisk IT.
Rekomendacje dla zmian w sposobie pozyskiwania sprzętu i usług IT.

Wsparcie w obszarze licencyjnym

Analiza używanego oprogramowania pod kątem licencyjnym.
Analiza konfliktów pomiędzy licencjami.
Opinie prawne dotyczące zasad korzystania z oprogramowania.

Rozszerzony 5-poziomowy model utrzymania i wsparcia

Rozszerzony 5-poziomowy model utrzymania i wsparcia

Pre-support

  • Przygotowanie użytkowników i administratorów do korzystania z supportu.
  • Technology update dla Twojego zespołu.
  • Dedykowane szkolenia i warsztaty.
  • Pomoc w tworzeniu firmowej bazy wiedzy.

Poziom 0

  • Dodatkowe wsparcie lokalne w języku polskim z opcją stałej obecności onsite i online.
  • Monitoring rozwiązywania problemów.
  • Opcja outsourcingu helpdesku.

Poziom 1

  • Kwalifikacja problemów, wypracowywanie obejść.
  • Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.

Poziom 2

  • Szczegółowa analiza problemów.
  • Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.

Poziom 3

  • Rozwiązywanie zaawansowanych problemów na poziomie kodu.
  • Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.
Rozszerzony 5-poziomowy model utrzymania i wsparcia

Rozszerzony 5-poziomowy model utrzymania i wsparcia

Pre-support

  • Przygotowanie użytkowników i administratorów do korzystania z supportu.
  • Technology update dla Twojego zespołu.
  • Dedykowane szkolenia i warsztaty.
  • Pomoc w tworzeniu firmowej bazy wiedzy.

Poziom 0

  • Dodatkowe wsparcie lokalne w języku polskim z opcją stałej obecności onsite i online.
  • Monitoring rozwiązywania problemów.
  • Opcja outsourcingu helpdesku.

Poziom 1

  • Kwalifikacja problemów, wypracowywanie obejść.
  • Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.

Poziom 2

  • Szczegółowa analiza problemów.
  • Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.

Poziom 3

  • Rozwiązywanie zaawansowanych problemów na poziomie kodu.
  • Kontrola sposobu rozwiązywania problemu przez producenta.

Przykładowe technologie i narzędzia wspierane przez Linux Polska

Dowiedz się więcej o naszym wsparciu i utrzymaniu IT

Pobierz broszurę

Porozmawiajmy o rozwiązaniu dla Ciebie

Skontaktuj się z nami

Szkolenia

Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty

W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.

Dowiedz się więcej
Szkolenia

Zobacz więcej

Zapisz się do newslettera

Otrzymuj wartościowe treści na swój email. Dowiedz się pierwszy o nowych wydarzeniach ze świata IT.

    Skontaktuj się z nami