Analiza zachowań konsumentów w czasie rzeczywistym daje szereg korzyści:
maksymalizacja rentowności powierzchni sprzedażowej, dzięki optymalizacji rozmieszczenia produktów
lepsza organizacja sprzedaży wiązanej i promocji, optymalizacja polityki cenowej
lepsza ocena akcji marketingowych dzięki analizie wzorców zakupowych
kompensowanie spadków sprzedaży (np. wynikających z sezonowości lub z nasilonych działań konkurencji), zarządzanie kategoriami produktów (portfelem produktów / usług)
optymalizacja kanałów sprzedaży – rozwój sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)
optymalizacja serwisów e-commerce, m.in. dzięki analizie porzuconych koszyków czy ścieżki klienta on-line
Splunk Professional Services – usługi wsparcia do produktów Splunk
Nie tylko dostarczamy subskrypcje Splunk, ale wzbogacamy je o nasze usługi wdrożeniowe, konsultingowe, integracyjne, utrzymaniowe oraz szkolenia. Naszą supermocą jest interdyscyplinarny zespół ekspertów.

Skoncentruj się na klientach, a nie na produktach.
Retail intelligence daje marketerom i sprzedawcom analityczny wgląd w zachowania zakupowe klientów, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i on-line. Oznacza to zmianę podejścia – zamiast skoncentrowanej na produktach analizy stanów magazynowych w systemach ERP możesz zastosować analitykę zorientowaną na klienta (podejście klientocentyczne).
Retail Intelligence wykorzystuje analizę zachowań konsumentów (dane transakcyjne) i ustalone metryki działań marketingowych (KPI) w czasie rzeczywistym (real-time). Analiza taka ujawnia ważne prawidłowości we wzorach zakupowych klientów, dając możliwość szybkiego dostosowania strategii marketingowej i sprzedażowej do zachowań konsumentów.
Poznaj aplikację Retail Intelligence
Wyniki analizy zachowań konsumentów przedstawione są w przystępnej formie graficznej (wykresy, podsumowania, czytelne metryki) na ekranie użytkownika i są nieocenioną pomocą w podejmowaniu strategicznych decyzji:
Czy zastosować zunifikowaną strategię marketingową, czy może zastosować lokalne działania podążające za regionalnymi różnicami dotyczącymi zwyczajów zakupowych?
Jak zmaksymalizować zyski płynące z wynajmu powierzchni sprzedażowej oparciu o preferencje zakupowe odnośnie marek i produktów?
Jak zaaranżować przestrzeń i ułożyć produkty, aby zmaksymalizować zyski?
Jakie produkty zaoferować w sprzedaży wiązanej, aby zrekompensować sezonowe zmiany w wolumenie sprzedaży?
Jak produkty objęte promocją wpływają na sprzedaż innych produktów?
Jak zoptymalizować wygląd sklepu internetowego, aby zmaksymalizować konwersję?
Jakie produkty rekomendować jako następny sugerowany zakup w oparciu o sekwencje zakupowe?
Jaka kategoria produktów powinna zostać rozszerzona lub poddana weryfikacji cenowej w oparciu o analizę zainteresowań klientów i ilość konwersji?
Szkolenia
Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty
W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.
