Retail Intelligence - konsulting, wdrożenia, wsparcie | Linux Polska

Analiza zachowań konsumentów w czasie rzeczywistym daje szereg korzyści:

maksymalizacja rentowności powierzchni sprzedażowej, dzięki optymalizacji rozmieszczenia produktów

lepsza organizacja sprzedaży wiązanej i promocji, optymalizacja polityki cenowej

lepsza ocena akcji marketingowych dzięki analizie wzorców zakupowych

kompensowanie spadków sprzedaży (np. wynikających z sezonowości lub z nasilonych działań konkurencji), zarządzanie kategoriami produktów (portfelem produktów / usług)

optymalizacja kanałów sprzedaży – rozwój sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)

optymalizacja serwisów e-commerce, m.in. dzięki analizie porzuconych koszyków czy ścieżki klienta on-line

Splunk Professional Services – usługi wsparcia do produktów Splunk

Nie tylko dostarczamy subskrypcje Splunk, ale wzbogacamy je o nasze usługi wdrożeniowe, konsultingowe, integracyjne, utrzymaniowe oraz szkolenia. Naszą supermocą jest interdyscyplinarny zespół ekspertów.

Dowiedz się więcej
usługi wdrożeniowe, konsultingowe, integracyjne, utrzymaniowe oraz szkolenia

Skoncentruj się na klientach, a nie na produktach.

Retail intelligence daje marketerom i sprzedawcom analityczny wgląd w zachowania zakupowe klientów, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i on-line. Oznacza to zmianę podejścia – zamiast skoncentrowanej na produktach analizy stanów magazynowych w systemach ERP możesz zastosować analitykę zorientowaną na klienta (podejście klientocentyczne).

Retail Intelligence wykorzystuje analizę zachowań konsumentów (dane transakcyjne) i ustalone metryki działań marketingowych (KPI) w czasie rzeczywistym (real-time). Analiza taka ujawnia ważne prawidłowości we wzorach zakupowych klientów, dając możliwość szybkiego dostosowania strategii marketingowej i sprzedażowej do zachowań konsumentów.

Poznaj aplikację Retail Intelligence

pobierz aplikacjęlubumów się na bezpłatne demo

      Wyniki analizy zachowań konsumentów przedstawione są w przystępnej formie graficznej (wykresy, podsumowania, czytelne metryki) na ekranie użytkownika i są nieocenioną pomocą w podejmowaniu strategicznych decyzji:

      Czy zastosować zunifikowaną strategię marketingową, czy może zastosować lokalne działania podążające za regionalnymi różnicami dotyczącymi zwyczajów zakupowych?

      Jak zmaksymalizować zyski płynące z wynajmu powierzchni sprzedażowej oparciu o preferencje zakupowe odnośnie marek i produktów?

      Jak zaaranżować przestrzeń i ułożyć produkty, aby zmaksymalizować zyski?

      Jakie produkty zaoferować w sprzedaży wiązanej, aby zrekompensować sezonowe zmiany w wolumenie sprzedaży?

      Jak produkty objęte promocją wpływają na sprzedaż innych produktów?

      Jak zoptymalizować wygląd sklepu internetowego, aby zmaksymalizować konwersję?

      Jakie produkty rekomendować jako następny sugerowany zakup w oparciu o sekwencje zakupowe?

      Jaka kategoria produktów powinna zostać rozszerzona lub poddana weryfikacji cenowej w oparciu o analizę zainteresowań klientów i ilość konwersji?

      Szkolenia Splunk

      Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty

      W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.

      Dowiedz się więcej
      Szkolenia

      Poznaj bliżej rozwiązania Splunk oraz ich zastosowania

        Skontaktuj się z nami