Istotą rozwiązania jest automatyczne wykrywanie anomalii zachowania obejmujących różne aspekty profilu użytkownika (częstość interakcji, rodzaj wykonywanych operacji, lokalizacje itp.).
Dzięki zastosowanym technikom analizy danych, w tym uczenia maszynowego, rozwiązanie pozwala na bardzo wczesną w pełni automatyczną identyfikację zagrożeń związanych z niestandardowym zachowaniem użytkowników systemów, co znacząco podnosi bezpieczeństwo przetwarzanej informacji oraz świadczonych usług informatycznych.
Rozwiązanie pozwala na integrację z zewnętrznymi systemami dziedzinowymi SIEM, np. ze Splunk Enterprise Security (ale nie tylko). Pozwala to na wykorzystanie synergii różnych rozwiązań stosowanych w przedsiębiorstwie w obszarze analizy bezpieczeństwa przetwarzania danych.
Splunk Professional Services – usługi wsparcia do produktów Splunk
Nie tylko dostarczamy subskrypcje Splunk User Behavior Analytics, ale wzbogacamy je o nasze usługi wdrożeniowe, konsultingowe, integracyjne, utrzymaniowe oraz szkolenia. Naszą supermocą jest interdyscyplinarny zespół ekspertów.

Korzyści dla Twojej firmy
- Zmniejszenie nakładu pracy na manualne tworzenie modeli zachowań i analizy danych behawioralnych.
- Automatyczne profilowanie użytkowników umożliwia wgląd w specyfikę procesów przedsiębiorstwa na podstawie działania użytkowników.
- Wczesne wykrywanie zagrożeń zwłaszcza w kontekście użytkowników wewnętrznych w organizacji (np. uprzywilejowanych).
Cechy rozwiązania
- Autonomia — system sam określa normę zachowań użytkowników na podstawie analizy danych dotyczących populacji użytkowników, które są dostarczane z innych systemów dziedzinowych lub bezpośrednio z infrastruktury.
- Skalowalność — architektura rozwiązania (działanie na platformie Splunk Enterprise) pozwala na jego łatwe skalowanie w zależności od zmiennych wymagań dotyczących sposobów przetwarzania zadanej ilości różnych rodzajów danych.
- Elastyczność — pozwala na rozszerzanie funkcjonalne i łatwą integrację rozwiązania z systemami stosowanymi w organizacji, w tym z systemami obsługi spraw i incydentów (ang. case management, incident management).
Szkolenia Splunk
Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty
W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.
