Retail Intelligence | konsulting, wdrożenie, utrzymanie, szkolenia

Analiza zachowań konsumentów w czasie rzeczywistym daje szereg korzyści:

maksymalizacja rentowności powierzchni sprzedażowej, dzięki optymalizacji rozmieszczenia produktów

lepsza organizacja sprzedaży wiązanej i promocji, optymalizacja polityki cenowej

lepsza ocena akcji marketingowych dzięki analizie wzorców zakupowych

kompensowanie spadków sprzedaży (np. wynikających z sezonowości lub z nasilonych działań konkurencji), zarządzanie kategoriami produktów (portfelem produktów / usług)

optymalizacja kanałów sprzedaży – rozwój sprzedaży wielokanałowej (omnichannel)

optymalizacja serwisów e-commerce, m.in. dzięki analizie porzuconych koszyków czy ścieżki klienta on-line

Splunk Professional Services – usługi wsparcia do produktów Splunk

Nie tylko dostarczamy subskrypcje Splunk, ale wzbogacamy je o nasze usługi wdrożeniowe, konsultingowe, integracyjne, utrzymaniowe oraz szkolenia. Naszą supermocą jest interdyscyplinarny zespół ekspertów.

Dowiedz się więcej
usługi wdrożeniowe, konsultingowe, integracyjne, utrzymaniowe oraz szkolenia

Skoncentruj się na klientach, a nie na produktach.

Retail intelligence daje marketerom i sprzedawcom analityczny wgląd w zachowania zakupowe klientów, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i on-line. Oznacza to zmianę podejścia – zamiast skoncentrowanej na produktach analizy stanów magazynowych w systemach ERP możesz zastosować analitykę zorientowaną na klienta (podejście klientocentyczne).

Retail Intelligence wykorzystuje analizę zachowań konsumentów (dane transakcyjne) i ustalone metryki działań marketingowych (KPI) w czasie rzeczywistym (real-time). Analiza taka ujawnia ważne prawidłowości we wzorach zakupowych klientów, dając możliwość szybkiego dostosowania strategii marketingowej i sprzedażowej do zachowań konsumentów.

Poznaj aplikację Retail Intelligence

pobierz aplikacjęlubumów się na bezpłatne demo

Wyniki analizy zachowań konsumentów przedstawione są w przystępnej formie graficznej (wykresy, podsumowania, czytelne metryki) na ekranie użytkownika i są nieocenioną pomocą w podejmowaniu strategicznych decyzji:

Czy zastosować zunifikowaną strategię marketingową, czy może zastosować lokalne działania podążające za regionalnymi różnicami dotyczącymi zwyczajów zakupowych?

Jak zmaksymalizować zyski płynące z wynajmu powierzchni sprzedażowej oparciu o preferencje zakupowe odnośnie marek i produktów?

Jak zaaranżować przestrzeń i ułożyć produkty, aby zmaksymalizować zyski?

Jakie produkty zaoferować w sprzedaży wiązanej, aby zrekompensować sezonowe zmiany w wolumenie sprzedaży?

Jak produkty objęte promocją wpływają na sprzedaż innych produktów?

Jak zoptymalizować wygląd sklepu internetowego, aby zmaksymalizować konwersję?

Jakie produkty rekomendować jako następny sugerowany zakup w oparciu o sekwencje zakupowe?

Jaka kategoria produktów powinna zostać rozszerzona lub poddana weryfikacji cenowej w oparciu o analizę zainteresowań klientów i ilość konwersji?

Szkolenia

Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty

W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.

Dowiedz się więcej
Szkolenia

Rozwiązania branżowe

Telekomunikacja

Dowiedz się więcej

Sektor finansowy

Dowiedz się więcej

Sektor publiczny

Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami