Data Science i analityka danych dla telekomunikacji | Linux Polska usługi

Uzyskaj analityczny wgląd w swój biznes i procesy

Terabajty nieprzetworzonych danych maszynowych generowane są nieprzerwanie w różnej postaci m.in. przez systemy IT/Telco czy sieci telekomunikacyjne. To źródło cennych informacji dla tych operatorów telekomunikacyjnych, którzy chcą uzyskać analityczny wgląd w swój biznes i procesy.

Nasze rozwiązania z obszaru data science i analityki danych gromadzą, monitorują, indeksują, korelują i analizują w czasie rzeczywistym dane maszynowe o różnym formacie, generowane m.in. przez:

  • systemy IT/Telco;
  • systemy biznesowe, sprzedażowe, CRM;
  • sieci telekomunikacyjne oraz ich monitoring;
  • urządzenia końcowe (consumer devices);
  • platformy kontentowe;
  • portale do obsługi klienta (e-bok);
  • serwery webowe i aplikacje (application servers);
  • zapisy szczegółów dotyczących rozmów (Call Detail Records, CDRs);
  • Service Delivery Platforms (SDP).

Wyniki analizy prezentowane są w czasie rzeczywistym na konsoli użytkownika, w przejrzystej formie graficznej.

Wykrywaj zagrożenia i podejmuj lepsze decyzje biznesowe dzięki unikalnej wiedzy płynącej z analizy danych maszynowych

Informacje płynące z takich analiz, pozwalają na usprawnienie procesów zachodzących w wielu obszarach organizacji. Wspierają identyfikację problemów i zagrożeń. Ułatwiają podejmowanie korzystnych decyzji. Pomagają kreować przewagę konkurencyjną.

Korzyści dla Twojej firmy

Bezpieczeństwo i compliance

  • Zapewnienie zgodności z przepisami prawa i regulacjami prawa telekomunikacyjnego.
  • Zmniejszenie zagrożeń (wewnętrznych i zewnętrznych) związanych z potencjalnymi cyberatakami.
  • Szybkie pozyskiwanie informacji i generowanie raportów dla audytorów.
  • Pełna ochrona danych osobowych Klientów w zgodzie z regulacjami RODO/GDPR.
  • Wykrywanie oszustw, kradzieży czy nadużyć telekomunikacyjnych, i ich powstrzymywanie, zanim spowodują nieodwracalne straty finansowe.
  • Minimalizowanie strat wynikających ze sztucznego generowania ruchu telekomunikacyjnego i rejestracji w systemie bilingowym w celu uzyskania nieuprawnionych korzyści finansowych i działania na szkodę operatora.
  • Minimalizacja nadużyć dla ruchu w roamingu.

Zarządzanie IT

  • Odczyt danych pochodzących z wielu często zamkniętych i odseparowanych systemów IT daje wgląd w zachodzące procesy i pomaga w podjęciu najlepszych decyzji (reagowanie odbywa się w czasie rzeczywistym).
  • Ciągły monitoring End-2-End całego środowiska IT (zarówno systemów legacy, jak i nowych systemów i aplikacji) poprawia efektywność operacyjną IT. Skutkiem jest zwiększenie dostępności usług i MTBF oraz zmniejszenie MTTR.

Marketing i sprzedaż

  • Głęboki wgląd w preferencje i zachowania klientów, wspierający działania marketingowe i wyznaczanie kierunków strategicznych działań budujących przewagę konkurencyjną.
  • Poprawa doświadczeń klientów (Customer Experience) i odczuwanej jakości (Quality of Experience) we wszystkich kanałach kontaktu.

Procesy biznesowe

  • Analityczny wgląd w procesy biznesowe w czasie rzeczywistym pozwala na ich optymalizację, eliminację słabych punktów i “wąskich gardeł”.
  • Wspomaganie systemów podejmowania decyzji poprzez możliwość symulowania i szacowania skutków zmian.

Szkolenia

Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty

W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.

Dowiedz się więcej
Szkolenia

Rozwiązania branżowe

Telekomunikacja

Dowiedz się więcej

Sektor finansowy

Dowiedz się więcej

Sektor publiczny

Dowiedz się więcej

Skontaktuj się z nami