Uzyskaj analityczny wgląd w swój biznes i procesy
Terabajty nieprzetworzonych danych maszynowych generowane są nieprzerwanie w różnej postaci m.in. przez systemy IT/Telco czy sieci telekomunikacyjne. To źródło cennych informacji dla tych operatorów telekomunikacyjnych, którzy chcą uzyskać analityczny wgląd w swój biznes i procesy.
Nasze rozwiązania z obszaru data science i analityki danych gromadzą, monitorują, indeksują, korelują i analizują w czasie rzeczywistym dane maszynowe o różnym formacie, generowane m.in. przez:
- systemy IT/Telco;
- systemy biznesowe, sprzedażowe, CRM;
- sieci telekomunikacyjne oraz ich monitoring;
- urządzenia końcowe (consumer devices);
- platformy kontentowe;
- portale do obsługi klienta (e-bok);
- serwery webowe i aplikacje (application servers);
- zapisy szczegółów dotyczących rozmów (Call Detail Records, CDRs);
- Service Delivery Platforms (SDP).
Wyniki analizy prezentowane są w czasie rzeczywistym na konsoli użytkownika, w przejrzystej formie graficznej.
Wykrywaj zagrożenia i podejmuj lepsze decyzje biznesowe dzięki unikalnej wiedzy płynącej z analizy danych maszynowych
Informacje płynące z takich analiz, pozwalają na usprawnienie procesów zachodzących w wielu obszarach organizacji. Wspierają identyfikację problemów i zagrożeń. Ułatwiają podejmowanie korzystnych decyzji. Pomagają kreować przewagę konkurencyjną.
Korzyści dla Twojej firmy
Bezpieczeństwo i compliance
- Zapewnienie zgodności z przepisami prawa i regulacjami prawa telekomunikacyjnego.
- Zmniejszenie zagrożeń (wewnętrznych i zewnętrznych) związanych z potencjalnymi cyberatakami.
- Szybkie pozyskiwanie informacji i generowanie raportów dla audytorów.
- Pełna ochrona danych osobowych Klientów w zgodzie z regulacjami RODO/GDPR.
- Wykrywanie oszustw, kradzieży czy nadużyć telekomunikacyjnych, i ich powstrzymywanie, zanim spowodują nieodwracalne straty finansowe.
- Minimalizowanie strat wynikających ze sztucznego generowania ruchu telekomunikacyjnego i rejestracji w systemie bilingowym w celu uzyskania nieuprawnionych korzyści finansowych i działania na szkodę operatora.
- Minimalizacja nadużyć dla ruchu w roamingu.
Zarządzanie IT
- Odczyt danych pochodzących z wielu często zamkniętych i odseparowanych systemów IT daje wgląd w zachodzące procesy i pomaga w podjęciu najlepszych decyzji (reagowanie odbywa się w czasie rzeczywistym).
- Ciągły monitoring End-2-End całego środowiska IT (zarówno systemów legacy, jak i nowych systemów i aplikacji) poprawia efektywność operacyjną IT. Skutkiem jest zwiększenie dostępności usług i MTBF oraz zmniejszenie MTTR.
Marketing i sprzedaż
- Głęboki wgląd w preferencje i zachowania klientów, wspierający działania marketingowe i wyznaczanie kierunków strategicznych działań budujących przewagę konkurencyjną.
- Poprawa doświadczeń klientów (Customer Experience) i odczuwanej jakości (Quality of Experience) we wszystkich kanałach kontaktu.
Procesy biznesowe
- Analityczny wgląd w procesy biznesowe w czasie rzeczywistym pozwala na ich optymalizację, eliminację słabych punktów i “wąskich gardeł”.
- Wspomaganie systemów podejmowania decyzji poprzez możliwość symulowania i szacowania skutków zmian.
Szkolenia
Zdobądź cenione na rynku IT kompetencje i certyfikaty
W naszym nowoczesnym, w pełni wyposażonym centrum szkoleniowo-egzaminacyjnym prowadzimy szkolenia z zakresu wiodących technologii, realizowane przez doświadczony zespół certyfikowanych trenerów.
